Kilka krótkich propozycji rejsowo regatowych na Kanale Angielskim/La Manche w lipcu:
data |
trasa |
dystans |
koszt |
4-7 lipca |
Plymouth - Cowes |
150 mil |
120 euro + zrzutka |
7-9 lipca |
150 mil |
200 euro + zrzutka |
|
9-11 lipca |
St. Malo - Plymouth trening offshore |
150 mil |
120 euro + zrzutka |
19-30 lipca |
700 mil |
taniej niż myślisz :) |
I. Rejs Plymouth – Cowes. 4-7 lipca. Około 150 mil morskich żeglugi. Koszt 120 euro + zrzutka. Możliwy postój po drodze.
II. Regaty RORC Cowes Dinard St. Malo. 7-9 lipca. Trudne regaty z wymagającą konkurencją. Zgłoszonych do startu jest już ponad 200 jachtów !! Dla części załogi to trening przed słynnym Rolex Fastnet, więc jedziemy tam po wynik, a nie dla towarzystwa i odfajkowania imprezy. Minimum 150 mil żeglugi. Koszt 200 euro + zrzutka.
III. Trening Offshore St. Malo – Plymouth. 9-11 lipca. Minimum 150 mil żeglugi. Koszt 120 euro + zrzutka.
IV. Regaty Rolex Fastnet. 19-30 lipca. Absolutny top pełnomorskich regat. Najważniejszy i największy klasyk rozgrywany co 2 lata do skały Fastnet i z powrotem. Prawie 500 jachtów zgłoszonych do wyścigu! To jubileuszowa 50 edycja. Płyniemy w bardzo dobrym i doświadczonym składzie. Połowa załogi to medaliści, często złoci MP, na koncie topowe miejsca w regatach pełnomorskich i oceanicznych. Dołącz do nas! Dopiszesz sobie + 1000pkt doświadczenia J Nie jesteśmy załogą komercyjną i jedziemy po wynik. Minimum 690 mil żeglugi po trudnym akwenie, rywalizując ze śmietanką światowego żeglarstwa offshore. By do nas dołączyć musisz wykazać się pewnymi umiejętnościami i/lub doświadczeniem i/lub przyjechać do nas wcześniej byśmy zobaczyli co możemy zdziałać razem. Koszt 1900 euro lub mniej J + zrzutka.
Oferty można łączyć i wtedy jest taniej. J
Za wszystko - 390 euro
I+II – 290 euro
II+III – 290 euro
I+III raczej trudny wariant logistyczny - 200 euro
Startujący w Rolex Fastnet całą lipcową ofertę mają w cenie.
Pamiętajcie, że to pogoda o nas decyduje, a nie my o niej. Wszystko może się zdarzyć, w tym delikatne zmiany terminów i/lub portów. Zasadniczo nie używamy silnika nawet po za regatami.
Przy każdej opcji zrzucamy się solidarnie na jedzenie i porty. Paliwo w cenie J
Żeglować będziemy Hultaju czyli zmodyfikowanym Figaro One bardzo zielonym. W tym sezonie już zaleźliśmy za skórę angielskim żeglarzom gdyż zajęliśmy 3 miejsce w RORC Caribean 600 oraz mamy wygrany etap i drugie miejsce klasyfikacji końcowej samotników w oceanicznym klasyku AZAB.
Łódka jest wymagająca fizycznie, potrafi zapewnić wiadra adrenaliny i minimum lub brak komfortu. Pokona nawet renomowane sztormiaki Hi Tech. Raczej challenge niż chillout. Żeby nie było że nie ostrzegałem ;)
Jeżeli podoba Ci się ten artykuł to może
info@calloftheocean.pl
Kontakt
Social Media
Copyright 2022 Szymon Kuczynski - Zew Oceanu
Sponsorzy